Monday 22 October 2012

diskaun 50% ktmb

saya sudah anda bile lagi?


itu die..setelah berbunuh-bunuhan ke kl sentral bersama cik ema..my ofismate..dapat lah aku sekeping kad 1 malaysia ni...

dalam badjet 2013 haritu..walawpun harapan untuk pekerja swasta mcm aku utk mendapat berita gembira adalah sgt tipis..aku tetap setia mendengar setiap hujah PM kite ni..di hujung2 belanjawan die telah mengumumkan 50%  untuk harga tiket  KTMB..wow!! gile byk 50% okey..bkn 20 or 30%..50% okay ...


so harini tarikh mula untuk mendaftar..just isi borg yg diberikan n bawak salinan ic u ols..mudahkan...nnt pi kat kaunter yg disediakan, pastu kene bayar RM1 then nnt akan dapat kad mcm kat atas tu...senang je prosedur nye..

kad ni boleh guna bermula 1 Nov 2012..mase nak beli tiket sile tunjukan kad ni....

bagi aku yg hari2 berulang seremban -kl-seremban memng sgt bersyukur dapat diskaun ni...

kad ni sah sehingga 31 Okt 2013..mintak2 pastu di sambung blk lah ek..jgn le takat setahun je...sbb kite menyokong kerajann bukn setakat setahun je..tu diaaaaaaaaaa....


cepat gi mohon...boleh save byk :)


happy kawan aku dh dpt kad diskaun KTMB...

mase aku gi daftar tadi..tak ramai org..ade 8 kaunter yg dorg bukak..memng sekejap je proses nye..x leceh pun...

*jgn dh dpt diskaun ni train KTM ni buat hal plak..memng APTB lah..huhuhuu

sekian entry utk harini...cepat2 gi daftar ye u ols :)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.