Wednesday 12 September 2012

touching sekejap

entry mengenai nk pi kerja..dulu husband keje satu tempat keje..kat medan tuanku ni.jadik naik train dari seremban trun ke bank negare..menapak lah kami bersama2 berdua2an menuju ke opis..

mule keluar rumah pkol 6 menuju ke train same2 anta anak kat taska same2 jalan kaki menapak ke opis same2..huhu balik keje pon mcm itu lah rutin nye..kang kat umh muke die jugak..wahahha,,,nasib ade muke audra..kiki...

nk di jadikan cerita..die dpt job baru..driver org kaya2
tak tahu lah tahap mne kaya nye..jadiknye kene lah die trun stesen kl..aku masih setia di bank negare..die park motor die kat stesen kl..sbb nnt shoot nk gi damansara menuju ke rumah boss die...

pagi tadi adalah permulaanya setelah hampir 5 bulan kiteorg bekepit2 berduaan nk pi kerja..diam tak diam dh 5 bulan berulang seremban kl seremban..wahhh aku rase mcm dh 5 tahun...gile penat! bile nk bersara ni!! huhu

pagi tadi die turun stesen kl..ok..sampai je die hulur tgn...erk?? apakah?? ayok nk kene salam ea..dlm train yg penuh org ni? hehe aku pon salam la cium tgn lagik..kang dosa plak..dlm hati haihh malu deh..hehehhe...die pun trun..sebelom trun mcm2 yg die pesan kat aku

jln kang nk ke opis jgn berangan2..lintas tgk kete...kang lalu kat tempat parking jgn jatuh plak hati2..hahah yelah ingt lagi mase  first2 aku naik keje lepas abis pantang..first time dtg keje dr seremban..mybe penat menapak dr bank negare ke medan tuanku smpi tak nmpk jln dh terjelopok aku kat parking blakang campbell tu..ahhahha sedehhh btol tyme tu..fikir mse tu ya Allah susah nye nk gi carik mkn..dah lah tergolek sekali ngn pam susu audra.siap lah terkoyak baju baru aku...ahhahah..sedih! sedih!

sambung balik cite kat train..die trun dr train..aku tgk die pndang je train tu..smbil aku kat dlm..sedih nmpk muke die! ouhhh touching ko rope nye yob! ahhahah aku ingt aku sorg je sedih sbb alone2 ni..yela dh biase berkepit kan!

same2 carik rezeki..papa ..mama kalau papa takde mama seorang yg tabah! huhu so jgn sedih2 satu stesen je pa...ade org tu suami die kat semenanjung bini die kat sabah tu ha....ade org lg berat dugaan nye! kite ni untung lagi lah...

ermm balik ni cmner??nk balik cmne ni..time balik dh tak samo woooo...ok kusut2!! sape nk amik aku kat sbn?? aduhaii lah haiiii...........


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.