Wednesday 12 September 2012

seremban-kl-seremban

semue kalau tahu aku ngn laki aku kerja beulang seremban -kl-seremban memng dorg tak pecaye la..yeke?? bie betik?? larat ke?? mcmne la kan..ha mcm tu lah..ni keputusan yg tanpa aku pikir...terus je nk pindah blk seremban ..nk duduk rumh sndri..x nak dah duk menumpang2 lagi..haii gamak nye..hewhewhew,..sblum ade audra ..aku duk ngn mil kat pantai dalam..mase tu mcm2 pikir baby dh kuar sape nk jge? itu ini dan bile terjadi kisah tragis..huaaaaaaaaaaaaa sedeh..x pat nk ckp bia aku dan aji (my husband) saje yg tahu..huhu..jadik nye kami amik kputusan yg drastik ni huahua....

gile?? kene bgun kul 4.30 pg....naik komuter plak tuh..huahua...sampai umh dah gelap..kua gelap balik gelap..berlari2 kejar train berpeluh2 han...blom kire duit minyak kete..cost berulang lagi seremban-kl-seremban..parking hauhuahau...dah lah taska anak aku nun jauh dari umah..kire berpusing jugak lah..dari rantau nak ke sri sendayan 20 minit gak..nk anta audra..amik audra blom kire lagi..kenape jauh?? sbb taska tu my sister yg punye..bukn die yg jage tp...ptg2 aku kan smpi lewat jadik die yg amik anak aku...boleh di kire ngn jari jemari bape kali je aku penah amik audra kat taska..tu pon bulan2 puase jek..sbb bulan puase opis blk awal.

semue kalau tahu..mcm2 soklan yg tnye..tak penat?? larat ke?? cost tak tinggi ke?? ye semue nye ye..ye PENAT! COST nye jgn ckp la....LARAT tak LARAT hadap je lah....ni semue demi kebaikan aku dan anak2 aik ramai benor bunyik nye..hahahha..dan suami ku....

Allah tu ade..walau tak terjangkal akal fikiran dengan tenage yg memng habis-habisan dan duit hbis mcm tu je..tapi kami BAHAGIAAAA alhamdulilliah..kehidupan lebih baik dr sebelum2 ni....


-amin-






No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.