Tuesday 25 September 2012

KTM ouh KTM

aku bukn nye jenis suke2 nk complaint ...kdg2 bnde yg aku tak suke..aku hadap je la..aku insan kerdil..hadap je..tp smlm tetibe2 rase cm bengang tahap tapir lah...

ktm ouh ktm..transport awam yg aku gune tiap2 hari kl-sbn-kl..dr dulu kisah ktm ni tak penah nk hbis..memng x pernah..ade je lah mslh..delay lah ..kelewatan lah...mslh sistem lah..

haiya..bile mau upgrade?? train baru bukn main pnjg.isik dlm? not bad..mcm naik kapal terbang dh...panjang tp lembab, boleh isik ramai penumpang...

smlm aku terkene lagi..slalo nye bile kite nk rushing..or peek hour..time org nk pi keje..time org nk blk keje, die suke buat hal..bleh dh smpi stesen tiroi die pi patah balik?? pstu berhenti kat stesen labu berejamm... hoii!! anak aku kat taska beb!

nk carut pon wat tambah dose.

org mcm aku dr sbn turun bank negare...every day untuk tambang je rm12.20 ..parking letak kete rm3.00..nak2 kami berdue memng travel..untuk perbelanjaan kat ktm je..tak termasuk isik minyak kete dh rm27.20..everyday hokeh...tak masuk mkn minum..hari2 kene korek byk tu utk smpi kat tempat keje..huahuahau...x kisah lah kene byr byk tu..memng aku tak kisah..tp please la jage hati aku ni sikit...

tolong la..upgrade kan KTM ni...ramai penumpang..dh balik modal dh..tolong lah.

tak laju pon x pe lah..jnji jgn nk asyik megalami gangguan je..x abis2 dengan gangguan..

*pastu kalau bleh bubuh eskelator kat tangga bank negare mcm kat airport tu..hehe semput mak nk panjat hari2..heheh over lah plak!


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.