Tuesday 11 December 2012

my first time with vitamin fellina pmcvc :)

first..pleseee i need samsung galaxy camera wuhuuuu =_=" sgt tak best lah pic fon ni..gambar kusam gilee...hilang semangat nk berblogging"

but its okay..sbb ade yg menyerikan hari aku harini..heheh..leh tak arini nak citer panjang2 lebor.tp aku kasi speed la.hehe..nk cite pasal kecantikan sikit harini..ye ye aku tahu aku tak cntik..muke penoh jirawat batus..ye lar skrg kan dh jual inciloss ngn vitamin c from fellina ni..so mesti lah nk citer sikit pasal beuty2 ni kan..*hurm*

aku ni..kategori org yang x brape nk cntik! hoii! brani kua statment ni! ciptaan allah semue nye sempurna dan cantik larr...ouh mybe aku dilahir kan cntik..tp aku tak jage kecantikan tuh..contoh mkn byk2 smpi gemok..or abaikan kan kesihatan dalaman so muke dihingapi jejerawat or ambik mudah je kalau muke berminyak..ayoyo...mase zaman remaje dulu..aku ni gile longot..hahah..hitam + gemok..ade aku kisah jnji aku happy...then bile nk masuk ke alam dewase..ecece..aku mule menyedari aku perlu jge kesihatan dalaman aku..bermule dengan diet tanpa mkn nasi aku mule menyedari kologen is the best way untuk mencantikan kulit aku yang longot ni..so aku telah berhabisan ongkos untuk itu..hehehe
dulu femes kan kologen yg minum2 ni..dlm kotak ade 15 sachet..mcm2 jename semue aku bedal..hahah ko ckp je jename ape..mesti aku penah telan punye....


yang free hair tu aku..yg ade symbol love tu...gile gelap gelita time ni..time mcmni x byk bergambar time ni sbb gemok takut x muat gmbr nnt + kulit gelap takut mngelapkan gambar.wahaha gile hine..hahah


2 tahun lepas tu..setelah berdiet n meneguk bergelen2 kologen...kulit jd cerah.suci dan murni hehe                        .*aku yg pakai bju hijau*
no edit2 ok

nampak tak? gile bezekan..kalau x nmpk dekat kan sikit muke kat kat screen...kalau tak nmpk jugak takpe teruskan bacaan hahahah..

ok sambung lagi citer..

lepas je kawin, xde maknanye aku nak nelan segale kologen nih tp kulit maintain lagi lah mase tu..cume dh tak suci n murni lah..hahahah...2 bulan pastu aku pon pregnant,,,ok ni sadis ..hahhaha...faham2 jelah tekak org mengandung kan...loye2  muntah2 memng ade..tapi melantak tetap..n aku ade penyakit malas..segale segi malas..dan jugak aku ade pembawakan mase mengndung.. kulit aku gelap..segale celah gelap..leher gelap..muke pon gelapp...ok gelap takpe lagi..tp ni HITAM.
bukti perlu di sini..


opocot mak ko!!
gelap mcm dayang senandung dah..gile x sanggup nk tgk..aku x simpan pic ni.kwn aku tagged kt fb cpt2 aku remove hoho.

so skrg kulit aku tak lah gelap seperti gambar di atas..gila skema ayat ko cume dh tak secerah mase aku meneguk kologen dulu lah...
jirawat pon tumbuh balik

now aku pon sibuk lah nk mkn balik suplemet untuk mengembalikan kesihatan tubuh badan.wahahaha...apakah??

*pause*

now dekat fb ..ade satu fenomena perniagaan supplement online..dulu dok sibuk2 jual bju..skrg fenomena jual vitamin2 plak...hari2 kalau on fb memng org duk sibuk vitamin c lah..catalyst lah..sd11 la acai berry la..losen kurus lah n sebagi nye..nak jugak try..tp takut...but one day ade sorg bdk ni..offer aku jd dropship die utk produk fellina...kadar keuntungan?? boleh lah..buat blnje2 dapur hehe..aku fikir sbb tak yah nk kua modal..just promot je..so aku pon on lah...tepek sane sini dlm fb dok promot vitamin n losyen inchiloss ni...

"ade ke org nk bli vitamin kat ko? muke ko pon jerawat tumbuh melata"..tu kata2 dr mulut akk aku..hahaha
"lemak ko pon byk ko sibuk nk suh org beli losyen kurus ko tuh" hahahha..org yg same gak yg ckp...
aku jwb..ade aku kisah hahha...

tp pada dalam aku promot tu ade jugak lah insan2 yg nak oder kat aku..alhamdullilah n terima kasih byk2...antaranye ialah akk aku yg biol tu lah...hahhaha...nk di jadikan cerita on the way mse aku nk gi amik stok tu...papa aji offer aku untuk amik sekotak vitamin tu..hahahhahha
"amiklah satu yang ..saya belanja..awk x nak cntik ke?"
gile tak nak??? mestilah nak..even aku dropship aku berkire gak mule2 nk beli..tgu gaji kononnye..so bile dah ade org offer ni apalagi...grab aje lah!

so hari ni 11 hb 12 2012 adalah hari pertama aku mengamalkan vitamin pmcvc ni. kandungan kapsul ni ialah vitamin c.pure kologen.ekstrak citrus n extrack gulta..so kite tgu lah resultnye sbb aku nk buat testimoni sendiri..sbb aku tak berape nk yakin ngn testimoni org ..sbg skrg byk edit2..n untuk pengetahuan u olss..i xde telefon canggih nk edit2 ni..hehehhe.

ade 29 hari nak tgu result..huhu..x sabar rasa nye..*sambil kaki goyang2*


ni bukti telefon den x canggih..gelap gelita lah..

yeay! saya sudah ade vitamin pmcvc...inchilos blom lagi, yang tu customer pnye..sje nk poyo...hehehe.

so same2 kite tgu resulnye yg di katakan gempaq tu..

kalau u ols nk oder sila lah ye..amat2 dialu2 kan..hehehe

012-6986064

BB PIN NO 280BA5E4

farra

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.