Wednesday 7 November 2012

kepingin durian crepe..

omoh~! omoh~! omoh~!...

heboh di perkatakan oleh rakyat jelata perihal durian crepe...hamboih aku pun jadi kepingin nak durian crepe..heboh sane sini..dari my kazen si mummy jaja..berjangkit lak kat emma opismate aku yg sengal nih...
sampai terjangkit2 lak virus durian crepe kat aku..padahal..x minat benar ngn durian.tak berape la..
tadi tetibe member fb lak upload pic durian crepe..siap pic inti dalam die..hoiihhh tak tido mlm lah jadik nye...
terus gi google carik resipi crepe..dan tahu diri ni malas x brape pandai nk buat padahal resipi senang je..call mummy jaja deal dgn dia..ahad ni nak buat durian crepe byk2..hahahha tamak nampak nye di situ..pehtu nak upload byk2 gak..kasi penoh satu wall...heheh.tugas aku mencari  durian..then trus call laki aku.."yang tlg carik durian, aii nak buat kuih ahad ni" laki aku"ouh yang mummy jaja ckp smlm ea..crepe2 tu ke?" ha pandaii pon..."ok nnt sy beli" gud..! heheh pastu die sambung "yang ahad ni tak nak ot lah..nak mkn crepe2"..hamboii hover..kalau tetibe cancel acaner?? hahahaha..

so tak sabar nk tgu weekend ni aku nk bercrepe2..hehe...mohon jadi lah misi crepe2 aku..

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.