Monday 26 November 2012

bangkit kembali,,

apabila penyakit M menyerang..maka nya terbiar aje lah blog ni...jejari gumok ni tak tahu nak taip ape..idea blank....+_+"

wake up wake up! tahip haje lew kan..

21 nov haritu genaplah umur aku yg ke 26 ehemm..terase diri ini sgt lah tue serabai..hahahaha..
kebetulan mse befday haritu aku cuti n laki aku telah angkut aku anak branak bermalam di rumah mak nye..huhu.so xde la wish comel2 dr anak buah aku nmpk nye tahun ni..haah memng pon.
alaa dh tue2 pon nk wish..tgk abg aku.."bang smlm befday aku" die leh jwb " abis tu"??
haa padan muke prangai cm budak kecik nk org wish2 ni..hehe

misteri coklat kisses masih belom terjawab..papa aji wish sambil hulur SEBIJIK coklat kisses,..time tuh aku tgh tdo..tepat kul 12 die kjutkan aku..aku pure2 tdo je.. n wish befday aku..bile aku tnye mne dpt coklat kisses ni yang? sebijik lak tuh?? jwpan nye adalahh..rasie..pelik ke? yelah pelik! coklat kisses tu..kalau cadbury ke kitkat ke ye lah tak pelik mne2 ade jual..satu bar tuh..kalau kisses tu sedikit pelik lah..dah la SEBIJIK je!

abaikan lah pasal si kisses tu..dh jadi bahan kumuh dah..ahhaha

dis year aii dapat present....dorg collect2 blnje beli blouse kat SARAYA ZAHRET..ermmm paksaan tau! tetibe tak nmpk yg berkenan....tp sambar jugaklah sbb pegi beli ngn baby singa..kang die kua taring baru kau tahu..ngade2 lak tak nak!

pastu dapat lah jugak purse baru dari colouris...bibo suruh beli sbb die ckp aku mcm tak hepi je dpt hadiah kat saraya zahret...

tq lah kat papa aji..bibu anne...umi shida..babah oad..ngn ayah pijall..hoii...aii x mintak pon hadiah2 ni...adoi seganlah!

anyway i love u olssssssssss

tu je nk cite bye2

#bosanlah#bosanlah#bosanlah#



No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.