Wednesday 17 April 2013

saya nak kurus !

hye korang.. ada baik ka ini hari? hope mood korg maintain ceria ye..mcm astro ceria tu...sihat dan di limpahkan rezeki.wahhh gitu ko....ok tak mukadimah aku harini? wakakka...kalau korg nak tnye mood aku..erm mood tgh gundah gulana...aku ade sedikit pelik lah wei...aku ni hari2 berjalan menapak kaki dari medan tuanku ke ktm bank negare  pegi-balik x jugak kecik2 peha aku nih! adohai.kalau korg2 yg tahu mcmne mencabar nye perjalanan ke stesen ktm bank negare tu msti korg simpati kat aku ni...aku ni gundah gulana la..aku nak kurus weh..badan dh mcm tong dram berat semacam je dh skrg...kalau bab pilih bju satu hal..kalau dulu nmpk yg berkenan terus sambar..skrg adohai..bkn main payah nk pilih baju..sendat mendat ..lelemak bertaburan..hahahha gile kejam!haritu dok tgh lepak2 kat umh tgk tv..laki aku aku dtg tegur..mak oii pehe! besar nye...halamak!! sentapppppp! terguris! hati tercalar! mata berkaca! ok tipu...hahahah. tapi bab sound pehe besar memng betol ..n aku memng sentap la weh..slame ni die tipu kate aku kurus!...
sekarang aku bertekad nak diet...lepas branak ni memng nafsu mkn meluap2 mcm lava gunug berapi ...skng tgh menyusun strategi utk kurus kan bdn...harini rabu...so maybe esok aku nak puasa..inshallah sampai jumaat ni je..sbb aku ade 2 hari je nak kene ganti puasa...pastu tekad nak mulakan diet..skrg berat aku 75kg..tinggi 163cm..harap maklum pembesaran itu! ..aku x nak kurus sgt..btol!my target 65kg je tak nak lelebih...dan 65 t memng sgt sesuai dgn ketinggian aku....ok diet ape yg aku nak pilih..nanti aku kongsi next entry k..sbb skrng tgh dok intai2 kat google ni...ok olss! 




nyam nyam...tgh google menu diet terkeluor plak pic ni..wakakaka.....


aku x penah mkn beger bakar yg org duk heboh2 tu..apalah kira nye jika..sblom aku memulakan berdiet aku dpt sambar sebijik dua kan.hahahahha..adoiiyai terliuk!!


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.